8 sierpnia 2016

Wiosenny scrap

Za oknem lato w pełni. Można powiedzieć, że pogoda traktuje nas dość łaskawie - nie szczędzi słońca, ale pozwala też złapać chwile wytchnienia, przerywając upały rzęsistymi deszczami, z czego chyba najbardziej cieszą się grzybiarze. Mam nadzieję, że korzystacie z tego dobrodziejstwa ;)

Tymczasem ja przeniosłam się nieco w czasie, do wiosennych dni w 2011 roku - to wtedy właśnie wykonałam zdjęcia moje córki, które umieściłam w prezentowanym poniżej scrapie.


Zdjęcia zostały wykonane w 2011 roku nad radzyńskim zalewem i przedstawiają moją najstarszą córkę Karolinę.

Pracę wykonałam wg uprzednio stworzonej mapki, która jest tematem najnowszego wyzwania na blogu Art-Piaskownicy. Jako tło posłużył mi papier pochodzący z zestawu "Góralska Melodia" marki BeeScrap, która jest sponsorem nagrody w tym właśnie wyzwaniu.









Wykorzystane materiały: papier BeeScrap "Góralska Melodia 01"; tekturki: Anemone - trawa, Tim Holtz -zawijas, tabliczka i litery, EcoDeco - zawijas z ptakiem budka; puder do embossingu Ranger "frayed burlap", puder do embossingu Ranger "ocher", puder do embossingu Ranger "peeled paint"; puder do embossingu "seafoam white"; maska Scrap Berry's drobne serca, maska EK Success, pasta strukturalna (z lidla); naklejki z meszkiem Prima; stemple z napisami, stempel z różą wiatrów - VivaDecor, stempel ważka - Marianne Designs; badziki (?); ćwieki BasicGrey; zawieszka drzewo - ScrapBerry's; motyle ze sklejki (z szuflady); naklejka z napisem BoBunny.

Koniecznie zobaczcie zdjęcia prac naszego zespołu i spróbujcie sił w wyzwaniu >> KLIK, KLIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz