10 grudnia 2015

Mikołajkowa wymiana rekodzieła

Dziś na warsztatach w Radzyńskim Ośrodku Kultury miałyśmy finał wymianki mikołajkowej. Ja bardzo lubię wszelkie wymiany rękodzieła, więc staram się je proponować uczestnikom moich warsztatów. Zasada jest prosta - trzeba wykonać coś własnoręcznie w dowolnej technice, a następnie przynieść ze sobą w określonym dniu.

Dopiero wówczas robimy losowanie upominków - nikt nie wie, do czyich rąk trafi wykonana przez niego praca. Być może jest to małe utrudnienie, ale za to mamy pewność, że wszyscy uczestnicy otrzymają prezenty.


Ja na wymianę przygotowałam barwny, pozytywnie nastrajający notes. Mam nadzieję, że w ponure, zimowe dni będzie poprawiał humor nowej właścicielce.




Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądały inne upominki, które tego dnia wylosowałyśmy, zajrzyjcie na naszą fejsbukową stronę Warsztaty rękodzieła w Radzyniu Podlaskim. Natomiast upominek, który przypadł mi, przedstawię wkrótce w jednym z grudniownikowych wpisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz