13 grudnia 2015

Nie daruję!

Byłam już niemal przekonana, że czas kartek świątecznych w tym roku już dla mnie minął. To fakt, nie przemęczałam się nimi zanadto. Jednak, gdy w ręce wpadły mi papiery z kolekcji "Magiczny czas" marki Studio75, to pomyślałam - nie daruję!

I tak w dość ekspresowym tempie pojawiły się trzy kolejne kartki, które możecie sobie dzisiaj pooglądać. Oprócz wymienionych papierów, które bardzo mi przypadły do gustu, zastosowałam dodatki LemonCraft (elementy do wycięcia i pomponiki) oraz tekturkę Anemone "Wesołych Świąt". 


Całość energetyzuje i dobitnie przypomina o tym, że najwyższa już pora ogarnąć się przed świętami. Co właśnie zamierzam w nadchodzącym tygodniu uczynić. O wynikach nie omieszkam Was poinformować, więc pozostańcie w kontakcie ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz