24 czerwca 2013

Kartki ślubne w ulubionej formie

Weekend był nieco wyczerpujący, obfitujący w szereg interesujących wydarzeń i spotkania z niezwykłymi ludźmi, czyli dokładnie tak, jak lubię. Mimo to udało mi się pokończyć zaczęte projekty, a także rozpocząć już kolejne.

Pokazuję na gorąco efekty swojej pracy - kartki ślubne w ulubionej przeze mnie i moich klientów formie koperty:









Użyłam w tych kartkach bardzo wzorzystych, kolorowych papierów, które bardzo mi się spodobały, ale nie mogłam przez długi czas znaleźć dla nich zastosowania. W końcu przyszło samo. Praca nad kartkami nie obyła się bez niespodzianek - okazało się, że nie mam zbyt wielu kwiatków pasujących do takich papierów. Musiałam się zatem posiłkować zrobionymi na szybko z pofarbowanej herbatą kartki - róże rzeczywiście herbaciane, można by rzec.

1 komentarz:

  1. piękne kopertówki
    cudowne papiery wybrałaś do nich, strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń