24 czerwca 2013

Kartki ślubne w ulubionej formie

Weekend był nieco wyczerpujący, obfitujący w szereg interesujących wydarzeń i spotkania z niezwykłymi ludźmi, czyli dokładnie tak, jak lubię. Mimo to udało mi się pokończyć zaczęte projekty, a także rozpocząć już kolejne. Pokazuję na gorąco efekty swojej pracy - kartki ślubne w ulubionej przeze mnie i moich klientów formie koperty:

 photo Kopertoacutewka007a_zps7132cbd8.jpg

 photo Kopertoacutewka007b_zps8dc27b45.jpg

 photo Kopertoacutewka007c_zps81fa388a.jpg

 photo Kopertoacutewka009b_zpsc3bd09a2.jpg

 photo Kopertoacutewka009a_zps9e0c7a1c.jpg

 photo Kopertoacutewka008a_zps354f5f4d.jpg

 photo Kopertoacutewka008b_zps48910400.jpg

Użyłam w tych kartkach bardzo wzorzystych, kolorowych papierów, które bardzo mi się spodobały, ale nie mogłam przez długi czas znaleźć dla nich zastosowania. W końcu przyszło samo. Praca nad kartkami nie obyła się bez niespodzianek - okazało się, że nie mam zbyt wielu kwiatków pasujących do takich papierów. Musiałam się zatem posiłkować zrobionymi na szybko z pofarbowanej herbatą kartki - róże rzeczywiście herbaciane, można by rzec.

Produkcja kartek i innego rodzaju przedmiotów z papieru to tylko jeden obszar moich zajęć. Pewną część czasu poświęcam na działalność w Radzyńskim Stowarzyszeniu dla Kultury "Stuk-Puk". Spotkania z ludźmi, wspólnie organizowane przedsięwzięcia są dla mnie źródłem inspiracji i energii do podejmowania kolejnych wyzwań. W tym roku takim wyzwaniem jest rozpoczynający się projekt "Nie samym chlebem", który polega między innymi na organizacji kiermaszów rękodzieła i sztuki ludowej. Pierwsza odsłona miała miejsce właśnie wczoraj. Kiermasz, jako część większej imprezy o nazwie I Radzyńska Noc Świętojańska, odbywał się na terenie zespołu parkowo-pałacowego w Radzyniu Podlaskim, a dokładniej w Pałacu Potockich, ponieważ pogoda nie pozwoliła na rozstawienie stołów na zewnątrz. Udział wzięło dwunastu wystawców. Jak na początek nie jest źle, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej. Relację z całej Nocy można zobaczyć na portalu iledzisiaj.pl. A poniżej wspólne stoisko Pracowni AnnaMaria i Sztukoteki:

 photo Kiermasz_zpsc05ebad2.jpg

Jeśli ktoś byłby zainteresowany udziałem w kolejnych kiermaszach (przewidziane są jeszcze dwa w tym roku - we wrześniu i w grudniu), zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

1 komentarz:

  1. piękne kopertówki
    cudowne papiery wybrałaś do nich, strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń