14 lutego 2019

Ukwiecony layout

Wiosnę już bardzo wyraźnie czuć w powietrzu. Niech Was zatem nie zdziwi nastrój mojej dzisiejszej pracy. Zrobiłam mocno ukwiecony layout, utrzymany w różowych odcieniach.


Użyłam bardzo dziewczęco wyglądającego papieru w kropki marki UHK Gallery. Niebywałą słodkość różu przełamałam brązowymi zaciekami oraz całą masą drobnych koralików. Istotną rolę w mojej pracy odgrywają tekstury wykonane za pomocą masek oraz stemplowe odbitki. Pierwsze, jako naturalne przeszkody dla spływającej farby, podkreślają bogactwo jej odcieni, z kolei odbite wzory nadają pracy swoistej głębi. Uwielbiam te efekty!
A na zdjęciu - swe wdzięki prezentuje moja najmłodsza córka.














Kolory użyte w pracy są tematem najnowszego wyzwania w Art-Piaskownicy, zajrzyjcie na bloga i zobaczcie, jak wiele rozmaitych inspiracji tam się znalazło!


2 komentarze: