2 lutego 2019

Kocie igraszki

Macie już dość zimy? Ja zdecydowanie marzę o ciepełku i wiosennym słońcu. Jak możecie się domyślić, moje pragnienia od razu znajdują odbicie w tworzonych właśnie pracach. Szczególnie wpływają na ich kolorystykę i ogólny nastrój. Zatem niech Was nie zdziwi dominujący kolor dzisiejszej kartki.

Zbliżającą się wiosnę już czuć w powietrzu. A z całą pewnością czują ją koty, które na moim podwórku urządziły sobie teren miłosnych schadzek :)


Prezentowana dziś kartka to kolejna z moich prac, wykonana bez użycia papierów do scrapbookingu. Tak się składa, że nie jestem "papierowym chomikiem" i mam niezwykle skromny zbiór tych materiałów. Na moich półkach znajduje się dosłownie kilka kolekcji. Toteż tym razem wykorzystałam kawałki papieru wizytówkowego i pomalowałam je mediami na pożądany przeze mnie odcień.
Wykorzystałam Ecoliny oraz pigmenty Lindy's Stamp Gang, którymi stworzyłam abstrakcyjne tło. Zobaczcie tylko, jak wspaniale prezentują się na nim czarne dodatki!








Moja kartka to zaproszenie do udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy
- weźcie udział i zawalczcie o nagrody!


4 komentarze:

  1. Też mam dość zimy i już czekam z niecierpliwością na wiosnę, a nawet i na lato!
    Kartka jest przepiękna, od razu się cieplej robi, jak się na nią patrzy, no i te czarne koty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko zima nie miała zamiaru przedłużać zbytnio swojego pobytu u nas :)
      Dzięki i pozdrawiam

      Usuń