18 lutego 2019

Eksperymenty z kolorami

Lubicie eksperymenty z kolorami? Ja w ostatnim czasie lubię szukać fajnych efektów na tła, a także testować nowe połączenia kolorystyczne. Często wybieram kontrastowe zestawienia, bo tak mi akurat w duszy gra!


Dziś postawiłam na połączenie turkusu z pomarańczem, które zaowocowało dwoma ukwieconymi zawieszkami. Pomarańczowe tło nie było efektem zamierzonym, a wyszło całkowicie przypadkowo. Jest to mieszanka gesso oraz pigmentu Magical Shaker w kolorze "Octoberfest Orange". Natomiast listki i elementy z masy papierowej zostały pokryte mieszanką ciekłego medium akrylowego z pudrem Ayeeda Shiny Powder "Green Blue". Odrobina czerni okazała się świetnym uzupełnieniem, zobaczcie:













8 komentarzy:

  1. Lubię, nawet bardzo. Uważam, że wszystkie kolory można ze sobą połączyć, tylko trzeba dobrać odpowiedni odcień.
    Przepiękne te zawieszki, kolory rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja także uważam, że każde połączenie kolorystyczne jest możliwe :)

      Usuń
  2. Niezwykle udany eksperyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie poeksperymentowałaś. Śliczniutkie tagi wyszły w ciepłych, niekoniecznie wiosennych kolorach 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda, kolory takie... niespotykane zbyt często w przyrodzie :)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne, bogate kompozycje a kolorystyka wprost zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolory w moich pracach często wymykają się spod kontroli i... potrafią mnie nieźle zadziwić :)

      Usuń