16 lutego 2019

Album "Bliżej natury"

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojej kolejnej pracy, utrzymanej w wiosennym nastroju. Tym razem udało mi się stworzyć album, w którym widać bardzo wyraźne nawiązania do natury.

Wykorzystałam papiery "Anthology" Kaisercraft, które swoją kolorystyką i motywami umieszczonymi na arkuszach świetnie oddają klimat wiosennej przyrody. Bazę albumu stanowią sztywne kawałki tektury introligatorskiej, którą pomalowałam dwoma warstwami farby akrylowej - najpierw ciemnym brązem, następnie jasną farbą w kolorze ecru. Po wyschnięciu zrobiłam przetarcia na krawędziach tektury.


Do oklejenia kart użyłam papierów o dość jednorodnych wzorach, następnie ostemplowałam je odbitkami z motywem pisma i "plastrów miodu".

Kolekcje Kaisercraft, poza papierami scrapowymi, zawierają także dopasowane kolorystycznie, jednobarwne kartony z fakturą. Postanowiłam wykorzystać je do stworzenia ramek pod zdjęcia. Wokół nich umieściłam dodatki, które stanowią elementy wycięte z arkuszy oraz papierowe die-cuty. Dodałam elementy pasmanteryjne w postaci koronek, guzików oraz dratwy. Całość dość hojnie potraktowałam mediami.

























Materiały potrzebne do stworzenia albumu znajdziecie w sklepie Craft4You,
a w moim wpisie na firmowym blogu umieściłam linki do użytych produktów.
Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Wspaniały album i piękne papiery. Muszę zerknąć na tę kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetta! Wiesz co? Ja się na nie napaliłam, ale w pracy uznałam je za... "trudne":) Niemniej jednak dam im jeszcze szansę wykazać się w pracy o innym charakterze.

      Usuń
  2. Ale cudo! Ten album jest naprawdę boski, no coś pięknego!!

    OdpowiedzUsuń