20 maja 2018

Okładka journal-booka

Witajcie w niedzielny poranek! Dziś znalazłam chwilę, aby zaprezentować Wam jedną z zaległych prac z pierwszej połowy maja.

Obserwatorzy mojej strony na fejsbuku czy też Ci, którzy zaglądają na bloga sklepu Craft4You, mieli okazję już ją oglądać. Okładka journal-booka została oklejona papierami marki 49 and Market z kolekcji "Tattered Garden". Papiery tej marki są grube, świetne do prac mediowych, a także wszelkiego mechanicznego postarzania - szarpania, przedzierania i co tylko przyjdzie jeszcze Wam do głowy.


Baza journal-booka została wykonana przeze mnie już jakiś czas temu. Do jej zrobienia użyłam tektury introligatorskiej, szarego płótna oraz papieru craft. Do ozdobienia okładki, obok wyżej wspomnianych papierów, użyłam m.in. kwiatów Kaisercraft, tekturek Laserowe LOVE, przezroczystych kryształków. Wykorzystałam też Ayeeda Shiny Powder Pink Silver, który zmieszany z transparentną pastą strukturalną, nałożyłam za pomocą maski. Czy pojawią się tak art-journale? Trudno powiedzieć... Ta technika jest dla mnie dość tajemnicza, ale gdyby naszła mnie ochota, żeby spróbować, to mam już przestrzeń do działania.












Więcej informacji na temat użytych produktów znajdziecie w moim wpisie na blogu Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: