27 października 2016

Zestaw na jesienny ślub

Dziś przygotowałam inspirację dla Kolorowego Jarmarku, więc będzie barwnie i z papierami ScrapBerry's.


Jesienne śluby mają swój niepowtarzalny urok, wiem coś o tym, bo sama taki miałam. Sporym wyzwaniem może być wykonanie dodatków w odpowiednim klimacie. Ja dla odmiany postawiłam na dość nietypowe kolory i mocno wzorzyste papiery.

Zestaw na jesienny ślub


Składa się z albumu na fotografie oraz drewnianej skrzynki na drobiazgi.


Całość okleiłam papierami z uroczej kolekcji ScrapBerry's "Birds of paradise". Ich ciemne, nasycone barwy świetnie komponują się z jasnymi dodatkami. Zdjęcia i pamiątki przechowywane w tych przedmiotach latami będą cieszyć oko i serce.








Drewniana skrzynka otrzymała wystrój nawiązujący do albumu.




Wykorzystane materiały: papier ScrapBerry's "Birds of paradise - At Sunset", papier ScrapBerry's "Birds of paradise - Barberry", papier ScrapBerry's "Birds of paradise - Fairy Garden", papier ScrapBerry's "Birds of paradise - My Melody", papier ScrapBerry's "Birds of paradise - Warbles"; kwiaty Wild Orchid Crafts: margerytki i różyczki, róże Prima; ozdoby z półperełek ScrapBerry's, kapselek ScrapBerry's; tekturki Wycinanka: ornamenty "Elegance", wieszaki z napisami, dekory "O zmierzchu", pergole; wykrojniki: listki Crafty Ann, Spellbinders "Heirloom Oval" (S4-447); baza albumu wykonana z tektury introligatorskiej 2 mm; surowa skrzynka drewniana.

Jeśli moje inspiracje spodobały się Wam, to być może zainteresują Was również inne moje prace. Aby być na bieżąco wystarczy polubić fanpage AnnaMaria Pracownia Artystyczna. Teraz nic nie umknie Waszej uwadze.
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze: