31 października 2016

Świąteczne zawieszki

W końcu i na mnie przyszła pora. Czas ruszyć ze świątecznymi pracami. W tym roku zaczynam późno, ale za to będzie bardzo intensywnie, tego możecie być pewni!

Na rozgrzewkę postanowiłam wykonać coś prostego, co dodatkowo pozwoli na wypróbowanie nowych wykrojników. Tak powstał komplet zawieszek, którym dziś inspiruję na blogu Paper Passion


Wykorzystałam papiery z kolekcji "Beige", które rozjaśniłam ażurowymi wycinankami z papieru wizytówkowego. Ciepłe beże ożywiłam zielenią listków ostrokrzewu, wyciętych z zielonego arkusza kolekcji "Fiołki". Ta zieleń doskonale sprawdzi się we wszelkich świątecznych pracach. Zobaczcie sami, jak fajnie komponuje się z arkuszem pochodzącym z kolekcji "Czerwona Róża", którego użyłam w tle. Na pewno doczekacie się wkrótce prac w tej właśnie kombinacji!





Wykorzystane materiały: papier Paper Passion "Beige 3", papier Paper Passion "Beige 5", papier Paper Passion "Beige 6", papier Paper Passion "Fiołki 2"; wykrojniki: zawieszki Spellbinders, poinsecja Marianne Design, ostrokrzew Craft&You, zawijasy Spellbinders "Devine Floral", bombki Creative Expressions, śnieżynki Marianne Design, okienko Crafty Ann, duże liście ostrokrzewu Sizzix, szyszki, jelonek; kryształki Prima; sznurek bawełniany; bazy zawieszek oraz wycinanki wykonano z papieru Olin ecru 300g.

5 komentarzy: