13 października 2015

Skromna i delikatna

Sezon ślubny ma się już ku końcowi, niemniej jednak, mam co nieco nie prezentowanych wcześniej zdjęć przedstawiających rozmaite akcesoria. Między innymi uchowała się ta oto księga gości, wykonana w pastelowej kolorystyce.


Skromna i delikatna, tak jak i jej obecna właścicielka, która spędziła wiele godzin w mojej pracowni nad wykonywaniem swoich zaproszeń ślubnych. Również były skromne i subtelne, a zarazem niezwykle eleganckie. Musicie uwierzyć mi na słowo. I właściwie w ogóle nie uczestniczyłam w ich wykonaniu, ograniczyłam się wyłącznie do funkcji doradczej.


A księga, to już w stu procentach moja realizacja i możecie ją sobie tutaj obejrzeć.


2 komentarze:

  1. Cudna, aż korci mnie podjechać do Twojej pracowni kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Księga Gości. Bardzo subtelna - niesamowita.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń