31 sierpnia 2018

Pożegnanie wakacji

Witajcie w słoneczny piątkowy wieczór. To już jeden z ostatnich wakacyjnych wieczorów, więc tym bardziej cieszy, że jest tak pięknie. Od poniedziałku powróci szara, szkolna rzeczywistość, której z pewnością nie możecie się doczekać (haha). W takim właśnie, nieco żartobliwym, nastroju tworzyłam dzisiejszy layout - jest, można by rzec, pożegnaniem kończących się wakacji.

Ciekawe, czy również macie podobne odczucia w kontekście powrotu do szkolnych (i nie tylko) obowiązków?


Do wykonania mojego layoutu użyłam papieru z kolekcji "Thoughs Keeper" od 7 Dots Studio. Na arkuszu stworzyłam intensywną w odcieniu plamę, wykorzystując do tego gesso, pastę transparentną, płatki miki i złote mikrokulki. Kolor plamie nadałam dwutonową farbą akrylową. Użyłam dużej ilości stempli z motywem liści i gałązek. Kompozycję uzupełniłam naklejkami z kolekcji "Wonderland" i... tym, co miałam pod ręką.











Pracę zgłaszam na sierpniowy challenge 7 Dots Studio. Zobaczcie moodboard, którym się inspirowałam. Jak widzicie nieco odpłynęłam...


5 komentarzy:

  1. Gorgeous layout!
    Thanks for playing along with us at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG - obaj moi chłopcy do szkoły / przedszkola!
    OMG - 4 godziny "wolności"!
    OMG - piękne kolory na tej pracy! PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous layout! Thanks for joining in with us this month!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing!
    Thanks for playing as at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  5. fabulous photo! stunning layers. Thank you for Joining us at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń