6 sierpnia 2018

Kompozycja z białych kwiatów

Witajcie po tygodniowej przerwie. Tak, jak wspominałam w ostatnim wpisie, miałam ponad siedmiodniowy "odwyk" od cięcia i klejenia. Cały ten czas wypełniła muzyka i hulanki (i to w sensie dosłownym). Ale jeszcze przed wyjazdem udało mi się stworzyć kilka projektów, głównie kartkowych, które chciałabym Wam w najbliższych dniach przedstawić.

Dziś praca w wąskiej palecie barw, z kompozycją białych kwiatów. Wykorzystałam papiery z bardzo starej kolekcji od K&Company (jeśli już długo "siedzicie w papierach" to z pewnością znacie tę markę). 


Część elementów wycięłam z wzorzystych arkuszy, zadrukowanych kwiatowymi wzorami, uzupełniając je gotowymi kwiatkami oraz wycinankami wykrojnikowymi. Całość złożyła się w piękną, wręcz malarską kompozycję.







Czymże byłaby tak efektowna kartka bez dopasowanego pudełka? Oczywiście, powstało ono do kompletu:




Wspominając we wstępie posta o hulankach, miałam na myśli konkretnie Tabor Lubelski w Żółkiewce, na którym przez tydzień poznawałam kulturę ludową mojego regionu, a w szczególności tradycyjne pieśni pochodzące z okolic malowniczej wsi Żółkiewka. Tzw. "śpiewem białym" interesuję się od czterech lat i udział w Taborze był wspaniałą okazją zgłębienia jego tajników oraz wzbogacenia swojego śpiewnika nowymi utworami.
A na zdjęciu wieczorna potańcówka, na której przygrywała nam między innymi Kapela Niwińskich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz