28 kwietnia 2018

"Be happy and smile"

Witajcie w pierwszych dniach długiego weekendu! Ja już ostrzę swoje nożyczki i zamierzam w najbliższych dniach korzystać z nich często i gęsto. Jeszcze nie wiem, jakie będą tego efekty, bo nie mam jakichś sprecyzowanych planów. Idę na żywioł i sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie.

A na dobry początek pokażę Wam turkusową kartkę, z adekwatnym do rozpoczynającego się właśnie weekendu przesłaniem. Wykonałam ją przy pomocy materiałów Kaisercraft. Czy wiecie, że papiery i dodatki tej marki od wczesnych lat mojej scrapowej przygody były moją wielką słabością?


Zanim na naszym rynku pojawili się polscy producenci materiałów do scrapbookingu, wykorzystywało się głównie propozycje zagranicznych projektantów. Basic Grey, C&Kompany czy Kaisercraft właśnie, to one wprowadzały mnie w świat kartek i albumów. Papiery i stemple, kupowane najczęściej "z drugiej ręki", okupione godzinami przed komputerem, bo "kto pierwszy, ten lepszy". Obecnie trudno to sobie nawet wyobrazić, gdyż na naszym krajowym rynku niemal co tydzień pojawia się jakaś nowa kolekcja papierów. Ale... sentyment do starych, dobrych marek pozostał.







1 komentarz: