19 czerwca 2016

Pastelowe kartki ślubne

Witajcie w piękną, słoneczną niedzielę;) Weekend postanowiłam poświęcić na małe eksperymenty z maskami, które już jakiś czas przebywają w mojej pracowni, ale dotąd nie miałam okazji ich wypróbować.

Przy ich użyciu powstały pastelowe kartki ślubne. Zastosowałam papier do akwareli, który zabarwiłam Distressami, a następnie opryskałam trochę mgiełkami. Na to wszystko nałożyłam pastę strukturalną.


Tak przygotowane tła ozdobiłam kwiatami z papieru czerpanego, a także różyczkami, które najpierw nastemplowałam na papierze do akwareli, pokolorowałam tuszami, a następnie powycinałam.
Na koniec kartki otrzymały eleganckie pudełeczka z okienkiem zabezpieczonym szybką.







Wykorzystane materiały: papier do akwareli Canson; tusze Distress: victorian velvet, peeled paint, tumbled glass; mgiełki: Tattered Angles Graphite GM, Tattered Angles White HIP, Lindy's Stamp Gang - Starburst - Salt Water Taffy, Ranger heirloom gold; maski: Stamperia KSG 296, Prima fading floral; pasta strukturalna (z lidla); stemple z różami; tusz Memories Black 02; różowy papier czerpany; pręciki różowe; wykrojniki: Prima Paryska Koronka, Marianne Design LR0192, ramka; papier na bazę - Olin ecru 300g; papier na pudełko - Majestic Candelight Cream ecru 290g.

1 komentarz: