20 czerwca 2016

Retro i pastele

Dziś na warsztacie jedna z rzadziej spotykanych kolekcji Paper Passion - Beige Collection. Mam wrażenie, że jest nieco niedoceniana. A przecież doskonale nadaje się do subtelnych, pastelowych kompozycji ślubnych.

Postanowiłam zatem wykonać z niej kartkę przeznaczoną na wyżej wspomnianą okazję. Piękny, kremowy odcień doskonale współgra z żółtawymi różyczkami oraz listkami z zielonego papieru czerpanego. Użyłam także mojego ulubionego stempla z wizerunkiem młodej pary, dzięki któremu całość nabrała charakteru retro. Do kompletu oczywiście powstało pudełko z okienkiem eksponującym wnętrze.


Mam nadzieję, że delikatny beż również i Wam przypadnie do gustu.







Wykorzystane materiały: papiery Paper Passion Beige Collection; stempel gumowy Młoda Para vintage, stempel gumowy z napisem; wykrojniki: Spelbinders Scalloped Borders Two, listki Crafty Ann, ramka Sizzix; róże Wild Orchid Crafts, różyczki żółte Marianne Design; zielony papier czerpany; tusz Distress - frayed burlap; papier na bazę kartki i pudełka - Olin ecru 300g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz