4 września 2013

Rocznicowo

Skoro tak dobrze idzie, to nadal w stylistyce ślubnej. Ale tym razem - rocznicowo. Kartka na piątą rocznicę, klasyczna jeśli chodzi o formę i kolorystykę - oj, przypadły mi do gustu produkty z Galerii Papieru, pracuje mi się z nimi wyjątkowo dobrze. Do ozdoby, tradycyjnie już, kwiatki z kalki technicznej, przeszycia maszynowe. Po raz pierwszy wykonałam kartkę, w której wszystkie strony są ozdobione. Całość wpakowana w pudełko z okienkiem i ażurowymi brzegami. Mam nadzieję, że spodobało się obdarowanym.

 photo Rocznica001b_zps7c3a4d35.jpg

 photo Rocznica001e_zps170e10e7.jpg

 photo Rocznica001d_zps18356232.jpg

 photo Rocznica001g_zps25eb84d0.jpg

 photo Rocznica001f_zps9e0a040e.jpg

 photo Rocznica001a_zps18cc516f.jpg

A tymczasem, dziś rano, pojawił się u nas nowy domownik:

  photo Kot001_zps43e70a02.jpg

Po obejściu wszystkich kątów, zaległ przed chwilą na moich kolanach i smacznie sobie śpi. I jak ja mam teraz udać się do zaplanowanych zajęć?

2 komentarze:

  1. piękny komplecik.
    uwielbiam Twoje przeszycia.
    a nowy domownik również niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę od czasu do czasu i widzę że ciągle coś fajnego robisz a ten domownik to chyba z Bezwoli co?
    pozdrowienia z Polkowic
    Mariusz

    OdpowiedzUsuń