27 sierpnia 2013

Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy

Czas tak szybko mija, lato ledwie się zaczęło, a już jest po żniwach, przenikliwe zimno wieczorem i nad ranem wyraźnie daje do zrozumienia, że jesień tuż tuż. Wkrótce trzeba będzie znowu palić w piecach, a o lecie przypominać nam będą zdjęcia, na których udało się uchwycić atmosferę letnich dni.

 photo Lato002_zps75eee5c3.jpg

Można by pomyśleć, że latem zupełnie się oddaliłam od scrapowego świata, ale to tylko pozory. Wbrew temu, co możecie zobaczyć na blogu, w pracowni powstało dość dużo nowych przedmiotów. Mam nadzieję, że na dobre uda mi się wskoczyć w codzienny rytm funkcjonowania blogowego i w najbliższych dniach zaprezentuję Wam przynajmniej część ostatnio zrealizowanych pozycji.
Na początek kartka z bocianem - co prawda bociany zbierają się właśnie do odlotu, ale motyw okazał się niezwykle popularny.

 photo Dlamaluszka008a_zps7ce4f06c.jpg

 photo Dlamaluszka008b_zps189845df.jpg

Do kartki powstały również fiszki na pikach, które miały służyć do ozdoby stołu:

 photo Dlamaluszka009_zps67da42c4.jpg

Poza przesiadywaniem w pracowni, udało mi się co nieco odświeżyć mieszkanie. Najbardziej cieszy mnie to, że w końcu zdobyłam się na pomalowanie starych mebli, które zastaliśmy w domu w momencie jego zakupu. Poprosiłam sprzedających, aby się ich nie pozbywali, bo chętnie się nimi zaopiekujemy (nie cierpię tego, co oferują sklepy meblowe i całkiem sprawnie udaje mi się masówki unikać - w domu tylko kanapa, łóżko sypialniane i półka na książki pochodzą ze sklepu, reszta jest "zdobyta" w rozmaitych okolicznościach). To, jak wszystko wyglądało w dniu zakupu, możecie podejrzeć tutaj, natomiast stan na dzień dzisiejszy przedstawiam poniżej:

 photo Dom005d_zps5d00fd39.jpg

 photo Dom005a_zps7f3ac4b6.jpg

 photo Dom005c_zpsc31f5958.jpg

 photo Dom005b_zpsa5e4a537.jpg

A teraz coś, na co wszyscy z niecierpliwością czekają już bardzo długo - wyniki candy z konkursem, na który wpłynęły cztery prace. Oto one:

ROMA:
 photo Obrazek2_zpsa4fa3a1b.jpg

Ina:
 photo Obrazek4_zps38f8289d.jpg

Elwira-k:
 photo Obrazek3_zps7e9d0abf.jpg

edytta-p:
 photo Obrazek1_zps1d1ab5d4.jpg

Wszystkie są niesamowite i jest mi ogromnie miło, że zechciałyście poświęcić czas i je wykonać. Aby ocena była bardziej obiektywna, poprosiłam moje koleżanki-blogerki (Monikę - blog Sztukoteka i Joasię - blog Reszta Świata) o pomoc w ocenie. Wybór padł na pracę wykonaną przez ROMĘ! Gratuluję! Do przedstawionej nagrody dorzucę niespodziankę, jak na pocieszenie, za tak długie oczekiwane na wyniki.

I jeszcze tak całkiem na koniec. Ostatnio moją pracownię upodobały sobie lokalne media, więc jeśli ktoś ma ochotę dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, zapraszam do lektury:
Tygodnik Podlaski - "Od dziecięcej kreatywności do artystycznej pracowni"
iledzisiaj.pl - "Wchodząc w powycinany świat oryginalności – rozmowa z Iwoną Pawelec Burczaniuk"

Dzięki za uwagę. Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz