28 sierpnia 2013

Na fotografie

Często zdarza się, że kupuję różne przedmioty z zamiarem ich późniejszego przetworzenia - ozdobienia, pomalowania itp. Bywa, że od razu mam pomysł, jak daną rzecz wykorzystać. Niekiedy jednak rzeczy leżą miesiącami, a nawet latami, kurzą się i nijak za nie zabrać się nie mogę.

Tak też było z drewnianymi ramkami, które zakupiłam kiedyś z zamiarem ozdobienia ich techniką decoupage. Tak się jednak składa, że technika ta do moich ulubionych, niestety, nie należy (co absolutnie nie jest żadną przeszkodą w maniakalnych zakupach różnego rodzaju serwetek), toteż ramki ponad rok wylegiwały się na półkach bezczynnie.

photo Ramka001b_zps2b1dca54.jpg

W końcu nadszedł dzień, w którym poproszono mnie o wykonanie ramek do pokoju dziewczęcego. Miały być w różnych kolorach ze szczególnym uwzględnieniem różowego. Pierwsza rzecz, jaka przyszła mi do głowy, to malowanie farbą akrylową i decoupage. Jednak dość szybko porzuciłam ten plan i postanowiłam wykorzystać ulubione papiery zakupione ostatnio w Galerii Papieru. Środek również postanowiłam okleić papierem i wsunąć dekoracyjne obrazki, które później zostaną zastąpione zdjęciami.

Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę - pierwotnie zamówiono trzy ramki, wykonałam cztery, aby było z czego wybrać. Stało się tak, że wszystkie poszły w nowe ręce! A poniżej możecie zobaczyć, jak się prezentowały:

photo Ramka001a_zpsae025278.jpg

photo Ramka004b_zps226a32a8.jpg

photo Ramka004a_zps934b69f2.jpg

photo Ramka002b_zpsa2e0a094.jpg

photo Ramka002a_zps4f63141f.jpg

photo Ramka003b_zps854d5464.jpg

photo Ramka003a_zps238f4615.jpg

Zdjęcia wykonano w pracowni Reszta Świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz