3 marca 2011

Pastelowa kontynuacja

w postaci kolejnych kartek w tej kolorystyce:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pierwsza jest wyrazem zmagań z nagrzewnicą i pudrem do embossingu - jak widać droga do efektu zadowalającego jeszcze długa i wyboista. Mam jednak nadzieję, że w przyszłości uda mi się posługiwać tymi akcesoriami z łatwością.

Do wykonania powyższych prac użyłam m.in.: papiery BasicGrey, stemple Inkadinkado, stemple-alfabet -MS.

No, dobra, a teraz czas na to, na co wszyscy z niecierpliwością czekają od kilku dni. Ze względu na różne okoliczności losowanie odciągnęło się w czasie, za co oczywiście wszystkich przepraszam. Na wstępie serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zgłosili chęć udziału w zabawie. Liczba chętnych była dla mnie wielka niespodzianką:

Photobucket

W roli sierotki tym razem wystąpiła moja najstarsza latorośl:

Photobucket

Moment napięcia i... jest!

Photobucket

Kto to taki...?

Photobucket

Gratuluję szczęścia w losowaniu! Zapraszam do kontaktu mailowego.
Dziękuję raz jeszcze wszystkim za udział w zabawie!

2 komentarze: