14 stycznia 2019

Notes z wielkim, żółtym kwiatem

Witajcie w poniedziałkowy, ponury poranek. Pogoda nie zachwyca, jest szaro i deszczowo. W takie dni najprzyjemniej ogląda się prace w intensywnych, energetycznych kolorach.

Tak się składa, że wczoraj w Art-Piaskownicy ruszyło nowe wyzwanie, a jego tematem jest połączenie dwóch dość wyrazistych barw - niebieskiego i żółtego. Postanowiłam przygotować coś użytkowego i pomyślałam o notesie.


Do jego wykonania użyłam wyłącznie papieru wizytówkowego oraz mediów. Okładkę okleiłam papierem pokrytym pastą strukturalną, który następnie pokolorowałam zmieszanym z wodą pigmentem "Bavarian Blue" Lindy's Stamp Gang oraz tuszami alkoholowymi. Z kolei kwiat powstał dzięki stemplom VivaDecor 3D. Wycięłam poszczególne warstwy i pomalowałam je żółtą Ecoliną. Sklejając elementy kwiatka przekładałam je kawałkami kolorowej gazy i sizalem. Na koniec dodałam koraliki i mikrokulki zmieszane z gel medium.
Zobaczcie, jak się to prezentuje:





Zajrzyjcie na stronę naszego wyzwania i zobaczcie inspiracje innych dziewczyn z Zespołu, zapewniam, że po tej wizycie świat za oknem wyda Wam się mniej posępny :)


Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Co za cudny słonecznik:)Od razu się człowiek uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A już dwa razy wystawiałam te stemple na sprzedaż. W końcu znalazłam dla nich odpowiednie zastosowanie.

      Usuń