9 stycznia 2019

Pastelowa, zimowa sceneria

Cieszycie się z prawdziwie zimowej aury? Fajnie się zrobiło, bielutko, czyściutko, cały pierdolnik, którego nie zdążyłam sprzątnąć jesienią, ukrył się pod śniegiem, więc ja cieszę się bardzo! Zimowa sceneria to wspaniała inspiracja do stworzenia klimatycznego layoutu.

Podobnie, jak w poprzednim roku, mam plan wykonania przynajmniej jednego scrapa miesięcznie. Teraz jednak postanowiłam podnieść sobie poprzeczkę i robić prace z aktualnymi zdjęciami (w ubiegłym roku fotografie były dość przypadkowe). Dziś zatem pierwszy, tegoroczny layout, z aktualnymi fotografiami mojej najmłodszej córki.


Klimat pracy jest zdecydowanie zimowy, można wręcz rzec, że arktyczny.












Jeśli lubicie takie mroźne klimaty, to nie możecie przegapić nowego wyzwania w Art-Piaskownicy (tak, ponownie jestem częścią tego fantastycznego zespołu i będę starała się zainspirować Was moimi pracami). W ramach cyklu "Podróże małe i duże" zabieramy Was w tym miesiącu właśnie za koło podbiegunowe.


Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz