9 listopada 2016

Romantyczna kartka

Czy dzisiejszy poranek był również dla Was zaskoczeniem? Ja doznałam lekkiego szoku, po wyjrzeniu przez okno. Cóż, zima nadciąga nieuchronnie...

Ale u mnie na blogu panują wciąż wiosenne klimaty. Tą romantyczną kartką zapraszam Was do udziału w najnowszym wyzwaniu  na blogu Art-Piaskownicy. Wyzwanie jest sponsorowane przez Namaste, producenta papieru czerpanego. Toteż wykorzystałam go w swojej pracy.


Ale w sposób nieco niestandardowy, gdyż najczęściej spotykamy się z nim w formie kwiatów, samodzielnie wykonanych. Ja nie przepadam za klejeniem kwiatów, więc papieru użyłam do wykonania tła. Jego piękny, zielony odcień oraz faktura przypominająca tkaninę, stanowią świetne urozmaicenie.





Wykorzystane materiały: papier Galeria Papieru "Jak we śnie 06", papier czerpany zielony Namaste; kwiaty Wild Orchid Craft; wstążka falbana LemonCraft; tekturka Scrapiniec; półperełki różowe; wykrojniki: listki Crafty Ann, bordery Curved Borders Two Spellbinders; papier na bazę kartki Olin ecru 300g.

Zachęcam do udziału w wyzwaniu oraz do obejrzenia inspiracji przygotowanych przez nasz zespół >> KLIK, KLIK

4 komentarze:

  1. PRZEpiękna! A ten zielony papier czerpany prezentuje się cudownie i dodaje całości takie świeżości! Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zaskoczyła pogoda za oknem z rana :) Karteczka śliczna, taka delikatna... romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń