6 maja 2016

Tabliczka na karteczki samoprzylepne - kurs

Dziś zapraszam na bloga Kolorowego Jarmarku do wspólnej zabawy przy tworzeniu małego drobiazgu, który pomoże zapominalskim.

Często o czymś zapominacie? Ja notorycznie! Jeśli czegoś sobie nie zanotuję, to na bank zapomnę. Całą przestrzeń wokół siebie mam upstrzoną karteczkami post-it. Stąd moja dzisiejsza propozycja - tabliczka na karteczki samoprzylepne. Przyda się? Jasne, że się przyda! Jeśli nie Wam, to możecie sprezentować komuś zapominalskiemu (ja myślę o umieszczeniu tej ozdoby w pokoju córek;) ).


Oto efekt mojej pracy:

Hello!
Today I invite you to Kolorowy Jarmark's Blogsite to have fun while creating a small little thing that will help forgetful. Often you forget about something? I am notorious! If something will not record, I surely forget. All the space around me, I dotted with sticky notes. So, this si my present idea - plate on sticky notes. Will be usefull? Sure, it will be useful! If not you, can to give to someone forgetful (I think about my daughters;) ).
Here's the effect of my work:






TUTORIAL =>>  KLIKNIJ TU! --- CLICK HERE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz