19 stycznia 2016

Witaj na świecie! Chłopiec

Co jakiś czas pojawia się nowy członek rodziny i trzeba to godnie uczcić. Na taką właśnie okoliczność powstają albumy na fotografie, dokumentujące pierwsze miesiące życia.

W tym roku postanowiłam nieco bardziej zaszaleć w tym temacie, w związku z czym powstały całe zestawy upominkowe (drugi komplet w kolejnym poście), składające się z albumu z zawieszką, kartki okolicznościowej oraz magnesu, a wszystko to zawiera się w dekoracyjnym pudełku, w którym można ukryć także inne drobne pamiątki związane z maleństwem (np. metryczkę, pierwsze bamboszki, śliniaczek).


Zestaw prawie w całości wykonany z papierów Studio75. Elementy ozdobne to tekturki oraz moje ulubione stemple z motywem dziecięcym.

Niestety, niektóre zdjęcia wyszły niezbyt ostre, ale musicie mi to wybaczyć... Moje "studio fotograficzne" mieści się na dworze, a dziś mróz mocno daje się we znaki. Zanim zrobiłam serię zdjęć, niemal odmarzły mi palce i nie miałam zbytnio ochoty na poprawki.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz