24 stycznia 2016

W klimacie bardzo wiosennym

Ten rok jest dla mnie przełomowy pod względem próbowania nowych form. Właśnie tak, postanowiłam nie odkładać "na kiedyś" rzeczy, na które mam ochotę. Dzięki tej decyzji mogę dziś w końcu zaprezentować swoje pierwsze LO!

Dacie wiarę?! Tyle już lat "siedzę w scrapbookingu", a tego typu praca, pojawia się u mnie po raz pierwszy! Mam nadzieję, że nie ostatni. Przymierzałam się do niej bardzo długo - od lat myślałam, że trzeba by spróbować, a przez ostatnie pół roku w pracowni, na dodatkowym stole leżały już wybrane zdjęcia i papier na tło. Ale zawsze coś mnie hamowało. W końcu powiedziałam sobie: "Dość! Teraz, albo nigdy!" I oto jest. I można podziwiać ;)) Są, co prawda, pewne niedociągnięcia, ale sądzę, że przy następnej pracy się poprawię.


Zdjęcia zostały wykonane w 2011 roku, w zespole pałacowo-parkowym w Radzyniu Podlaskim.
Znajduje się na nich moja najmłodsza córka Sabina.

Scrap jest w klimacie bardzo wiosennym. Chyba każdy z Was tęskni za słońcem i kwiatami, ja w każdym razie bardzo. Na fotkach moja najmłodsza dzieciowina, która obecnie jest już dziewięcioletnią panną (zdjęcia zrobiłam pięć lat temu).

Sfotografowanie tej pracy sprawiło mi niespodziewanie trudności - wciąż mam wrażenie, że kolory nie są wiernie odwzorowane. A już samo ogarnięcie tej przestrzeni i zaprezentowanie wszelkich niuansów technicznych, to prawdziwe wyzwanie! Widzę, że w tym zakresie muszę się zdecydowanie podciągnąć.
A tymczasem, tak to wyszło:












I kilka szczegółów technicznych:
do stworzenia tła użyłam papier LemonCraft z kolekcji Dom Róż oraz wykorzystałam stempel Kaisercraft;
litery zostały zembossowane moim ulubionym pudrem - Distress frayed burlap;
kwiaty forsycji powstały przy użyciu Forsythia Sizzix Thinlits Die.

2 komentarze:

  1. Skąd bierzesz te wszystkie elementy do swojej pracy? Bardzo podoba mi się to co robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)
      Zaopatruję się w sklepach z artykułami do scrapbookingu. Jest ich już całą masa na polskim rynku.

      Usuń