20 lutego 2015

Wiosna idzie!

Ale ten czas pędzi! Dopiero co składaliśmy sobie życzenia noworoczne, a tymczasem już mamy schyłek lutego. A na moim blogu pierwszy post w tym miesiącu! Co ja robiłam tyle czasu, że mnie tu nie było??


W pracowni zbyt wiele nie działałam, ale mimo to było bardzo twórczo. Już od miesiąca mam ogromną przyjemność prowadzić warsztaty dla osób zainteresowanych rozpoczęciem swoich zmagań z papierem. W Radzyńskim Ośrodku Kultury spotykamy się w poniedziałkowe i czwartkowe wieczory, aby inspirować się wzajemnie i zgłębiać tajniki scrapbookingu i decoupage'u. Zmagania uczestniczek warsztatów dokumentuję na blogu MAM HOBBY, na który serdecznie zapraszam. Oprócz relacji ze spotkań warsztatowych będzie można na nim znaleźć kursy na kartki i inne drobiazgi z papieru.



A co więcej? Wiosna idzie! Czuję to wyraźnie, stąd nie opuszcza mnie szczególna predylekcja do koloru zielonego.







 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz