26 września 2018

Romantyczny album harmonijkowy

Szału nie ma nadal, jeśli chodzi o pogodę. Jest wprawdzie dość słonecznie, ale zimny wiatr daje odczucie przenikliwego chłodu. W pracowni jestem już od rana, gdyż mam w niej okno wychodzące na wschód i o tej porze jest tu najcieplej i najprzyjemniej. Później robi się nieco ponuro, więc przenoszę się w inne miejsca.

Dziś mam zamiar podtrzymać atmosferę letnich, słonecznych dni, które udało mi się zachować na wakacyjnych fotografiach. Wprawdzie chodzi o wakacje 2015, ale jeśli dobrze wysilicie swoją pamięć, to na pewno sobie przypomnicie, że były one, podobnie jak te ostatnie, wyjątkowo upalne i niemal całkowicie bezdeszczowe. Na samo ich wspomnienie robi się zdecydowanie cieplej. A o to przecież chodzi!


Zdjęcia, które zostały zrobione w lubelskim skansenie, umieściłam w romantycznym albumie harmonijkowym. Jest on jednak nieco inaczej otwierany, niż klasyczne albumy tego typu. Sam pomysł tak rozwiązanej okładki wydawał mi się ciekawy, jednakże ozdobienie jej okazało się wcale niełatwym zadaniem. Rozważałam różne opcje - czy potraktować obie części jako całość czy też podkreślić ich odrębność. Ostatecznie stanęło na tym, że obie części są całością, a łącząca je wstążka integralną częścią kompozycji.

Do oklejenia albumu wykorzystałam kolekcję "Vintage Artistry" 49 and Market. Jej bardzo jasne, niemal białe arkusze stanowią świetne tło dla mediów i wszelkiego rodzaju zdobień. Oczywiście postanowiłam wykorzystać nieco mediów i stworzyć niepowtarzalne aranżacje zdjęć. Użyłam pasty strukturalnej, stempli z motywem różnych typów pisma, oraz akwareli w proszku Rainbow Color 13@rts, która ostatecznie określiła charakter albumu. Przyznam się Wam, że nie był to do końca zamierzony efekt, spodziewałam się, że będzie mniej intensywny, ale wyszło tak, jak widzicie na zdjęciach. Postanowiłam pójść za ciosem i dodać równie intensywne w kolorze kwiaty oraz dodatki, które wycięłam z arkusza pochodzącego z kolekcji "Miss Betty" Kaisercraft. Do ozdobienia wykorzystałam die-cutsy oraz naklejki z napisami Idea-Ology, które świetnie uzupełniły całość.























Więcej informacji na temat wykorzystanych materiałów znajdziecie w moim poście na blogu Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze: