5 września 2018

Potrzeba wytchnienia

Wakacje wprawdzie się skończyły, ale mam jeszcze kilka prac do opublikowania, które bezpośrednio do nich nawiązują. Dziś pokażę Wam layout ze zdjęciem wykonanym podczas letniego spaceru z córkami. 

Przy komponowaniu tego scrapa próbowałam sprostać pewnemu wyzwaniu. Otóż... zwykle układam elementy w sposób regularny, orientując je poziomo lub pionowo. Trudno jest mi się przełamać i trochę "poszaleć". Tym razem chciałam wprowadzić do kompozycji odrobinę dynamiki. Musiałam nieźle się pilnować, aby ostatecznie wszystkiego nie "wyprostować", ale udało mi się nieco odejść od schematu.


Użyłam papieru oraz dodatków 49 and Market z kolekcji "Captured Adventures". Dodałam też trochę elementów Kaisercraft z kolekcji "Keepsake". Kolorystyka pracy jest dość surowa, ale czasami potrzebujemy wytchnienia od wielobarwnego szaleństwa.
Większość materiałów wykorzystanych do stworzenia layoutu znajdziecie w sklepie Craft4You.









Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz