4 października 2018

Elegancki zestaw na ślub

Jesień jest dla mnie najbardziej inspirującą porą roku i doskonale czuję się tworząc prace w takiej własnie jesiennej stylistyce. Ale dziś będziecie mogli zobaczyć coś zupełnie odmiennego, jeśli chodzi o kolory. Jakiś czas temu miałam przyjemność wykonać zestaw ślubny, składający się z exploding box oraz torby na wino, w którym dominuje róż i czerń.

Sięgnęłam po papiery Primy z kolekcji "Amelia Rose", które połączyłam z kwiatami, koronkami, i ażurowymi wycinankami.


W centrum pudełka, jak to zwykle w moich pracach tego typu, znalazł się tort ozdobiony kwiatami.
Zobaczcie, jak to wszystko się prezentuje:

















Jeśli chcecie poznać szczegóły odnośnie wykorzystanych w projekcie materiałów, zajrzyjcie do mojego posta na blogu Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze: