2 marca 2019

Kartka na Dzień Kobiet

Witajcie weekendowo! Zauważyliście, że już rozpoczął się marzec? Dopiero co świętowaliśmy początek nowego roku, a tu nagle - marzec! No, cóż, czas pędzi, ale nie zajmujmy się sprawami, na które nie mamy wpływu. W marcu świętujemy Dzień Kobiet i z tą okazją pośrednio związana jest moja dzisiejsza praca.

Zrobiłam kartkę z sukienką i to właściwie jest jedyny element nawiązujący do wspomnianej okazji. Sukienka trochę "gubi się" w bogactwie dodatków, ale nic nie poradzę na to, ze poniosła mnie fantazja. Za to konsekwentnie udało mi się utrzymać kolorystykę - fiolet, ciemny róż i oliwkowa zieleń.


Wykorzystałam papiery UHK Gallery z kolekcji "Autumn in Avonlea" i zauważcie, że znalazłam nawet zastosowanie dla liter z paska tytułowego.









Kartka jest inspiracją do nowego wyzwania w Art-Piaskownicy, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam!

2 komentarze:

  1. Oj tak, czas leci jak szalony.
    Kartka rewelacyjna, taka kobieca i pięknie skomponowana. Bardzo dobrze, że Cię poniosło, efekt jest boski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ostatnio trudno mi się opanować w kwestii dodatków, czasem ratunkiem jest jedynie wcześniej zaplanowany termin publikacji pracy :)
      Pozdrawiam

      Usuń