24 marca 2016

Ażurowe koronki i faktura

Ostatnio nie bywam tu tak często, jakbym tego chciała. Ale sami najlepiej wiecie, że praca i inne obowiązki nie sprzyjają rozwojowi blogowego życia. Dziś więc troszkę się zrehabilituję i pokażę Wam jedną z wcześniejszych prac.

Już jakiś czas temu wspominałam, że stanęłam w obliczu wykonania kartki w kolorach czerni i bieli ("W obliczu wyzwania"). Dodatkowo praca miała trafić w ręce bardzo znanej osoby, co oczywiście tylko spotęgowało poziom trudności.
Postanowiłam wykonać kartę w pudełku z okienkiem (którą już poznaliście w wersji fioletowej), uwzględniając wytyczne dotyczące kolorystyki. Jak na pewno zauważyliście, moje prace są najczęściej utrzymane w innych paletach barw, stąd pojawił się problem - z czego to wykonać? Nie było czasu na zakupy, dlatego też postanowiłam użyć najzwyklejszych kartonów wizytówkowych i pobawić się ażurowymi koronkami wyciętymi za pomocą wykrojników, oraz fakturą, którą uzyskałam dzięki folderowi do embossingu i maszynowym przeszyciom. Ciężko było powstrzymać się od tuszowania krawędzi, ale jakoś przeszłam tę próbę ;) Jedynie kwiatki i listki zostały bardzo delikatnie muśnięte kolorem.


Ostatecznie całość prezentowała się w miarę sensownie, ale moje nastawienie do czarno-białych kompozycji nie zmieniło się - nadal uważam je za wymagające.




2 komentarze: