26 lutego 2016

Dla równowagi

Ostatnio było kilka postów prezentujących barwne, eksplodujące energią prace, więc dziś, dla równowagi, coś kompletnie odmiennego. Księga na wpisy i życzenia z okazji komunii, poza delikatną kolorystyką, ma również oszczędne zdobienie.

Grzbiet wzmocniłam szarym płótnem, ale nie chciałam go stosować do oklejenia całej okładki, przez co całość nadal pozostała lekka. Do kompletu powstało także dopasowane pudełko, tym razem składające się z dwóch części. Mam nadzieję, że taka stylizacja również przypadnie Wam do gustu, bo intensywne kolory bardzo lubicie;)
Pozdrawiam weekendowo


Aha, jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam na stronę Tygodnika Opinie, który zamieścił w tym tygodniu małe co nieco o mnie i o mojej pasji - KLIK TU.






2 komentarze:

  1. Ile stron, czy wszystkie takie same i jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,
      proszę o kontakt na maila: annamaria323@gmail.com
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń