7 października 2013

Jesień, dobry czas na zmiany

Międzynarodowy Dzień Robienia Kartek tradycyjnie przypada w pierwszy weekend października. Cóż można robić w taki dzień? Można wiele rzeczy, jednak dla scrapbookerek czy cardmakerek najprzyjemniejszą jest wykonywanie kartek na rozmaite okazje.
Moja kolekcja, którą prezentuję poniżej, pojawiła się z łatwością, co ostatnio nie zdarzało się zbyt często. Ten fakt musi być dowodem na to, jak magiczny jest ten dzień. Ogólnie rzecz biorąc - jesień wpływa na mnie bardzo pozytywnie. Mam chęć robić dużo różnych rzeczy, nieoczekiwanie do głowy przychodzą ciekawe pomysły, co chwila spotykam niezwykłych ludzi, którzy niesamowicie mnie inspirują. W takich okolicznościach łatwo podejmuje się decyzje o zmianach - w najbliższym otoczeniu, w życiu. A zmiany? Jak już gdzieś o tym napisałam - zawsze niosą coś dobrego.
O ostatnich zmianach w moim życiu przeczytacie w dalszej części postu, tymczasem zapraszam do obejrzenia kartek:

 photo Kartka038a_zps0520e53b.jpg

 photo Kartka038b_zps0e5ff664.jpg

 photo Kartka038c_zps2235a47f.jpg

 photo Kartka037a_zpsc8b37f7f.jpg

 photo Kartka037b_zpsf72275ce.jpg

 photo Kartka037c_zps96c075fa.jpg

 photo Kartka039a_zpsc8a75b40.jpg

 photo Kartka039b_zpsa85ce931.jpg

 photo Kartka035a_zpsaa4eeeed.jpg

 photo Kartka035b_zpsf0d22c71.jpg

 photo Kartka036a_zpsf2813f6e.jpg

 photo Kartka036b_zps83598244.jpg

A jeśli chodzi o zmiany.
Od dziś Pracownia Artystyczna AnnaMaria stała się częścią pracowni Reszta Świata (Radzyń Podlaski, Plac Wolności 9), która specjalizuje się w tworzeniu elementów do dekoracji wnętrza a także w dekoracji samych wnętrz. Można się w niej zaopatrzyć w różnego rodzaju ozdoby wiszące i stojące, wykonane wszelkiego rodzaju technikami, doskonałe do podkreślenia wystroju mieszkania, idealne na prezent. Niezwykłe, bardzo klimatyczne miejsce, musicie sprawdzić sami:

 photo Reszta15A0wiata002_zpsc9ed6a3d.jpg

Tak właśnie się to prezentuje. A moja pracownia znajduje się zaraz obok i wygląda nieco skromniej, niż poprzednia. Na pewno będzie mi brakowało mojego ogromnego stołu i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy.

 photo pracownia7a_zps0148876e.jpg

 photo pracownia7b_zps169f941d.jpg

 photo pracownia7c_zps2fd2c863.jpg

Niemniej jednak nowa lokalizacja ma zasadniczą zaletę - centralne ogrzewanie, co w obliczu pracy z papierem ma niebagatelne znaczenie. Pod starym adresem (Spokojna 12) pozostaje pracownia ceramiczna, którą mam nadzieję teraz znacznie intensywniej rozwijać.
Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Śliczne, klimatyczne karteczki! I gratuluje przenosin w nowe,jakże piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podoba twoja pracownia. chciałabym tez mieć taki swój, cały mój, kącik.

    OdpowiedzUsuń