27 lutego 2018

Ślubny exploding box

Mimo, że za oknem tego nie widać, zbliża się wiosna, a wraz z nią sezon ślubnych i komunijnych uroczystości. Właśnie z myślą o nich powstała kolekcja "Lily Flower" Laserowe LOVE.

Kolekcja miała swoją premierę już miesiąc temu, ale ja dopiero teraz postanowiłam się nią zająć na poważnie. Efektem pracy jest ślubny exploding box z tekturką 3D ukrytą w jej wnętrzu. Chociaż słowo "ukrytą" w przypadku tego boxa nie jest może adekwatne. A to dlatego, że dwie jego ścianki mają wycięte okienka, przez które można zajrzeć do środka.


Ale zanim ukaże się Wam wnętrze, zwróćcie uwagę na wieczko - udekorowałam je dużą ilością kwiatów, wśród których zdecydowanie przeważają lilie - motyw przewodni kolekcji "Lily Flower". Te największe kwiaty zrobiłam samodzielnie z foamiranu i są to pierwsze kwiaty wykonane przeze mnie z tego materiału. Schemat płatków narysowałam na papierze (za trzecim razem udało się to jako tako), a po odrysowaniu na piance wycięłam kształty nożyczkami. Kolorowałam pastelami, a formowałam za pomocą dłutek kulkowych oraz noża do krojenia tortów (!) rozgrzanych przy użyciu nagrzewnicy.
Kompozycję kwiatową uzupełniłam napisem odpowiednim do przeznaczenia boxa.



We wnętrzu pudełka umieściłam mostek z całującą się parą. Tekturkę w całości pokryłam białym gesso i ozdobiłam kwiatami. Poza tym środek jest raczej skromny - dodałam jedynie tekturowe ornamenty, które tym razem zostały pokryte białym pudrem do embossingu.



Na jednej ze ścianek umieściłam opaskę, za którą będzie można umieścić finansowy podarunek dla nowożeńców. Przeciwległa ścianka jest przeznaczona na wypisanie życzeń.




Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy: