29 maja 2019

Nowy wygląd świecznika

Jak wiecie, od czasu do czasu sięgam po różne przedmioty, które dawno straciły swoją świetność, i nadaję im nowy wygląd. Dziś zapraszam Was do zapoznania się z moim starym świecznikiem, który poddałam szybkiej metamorfozie. Zobaczcie, jak łatwo można tego dokonać, dysponując bardzo skromnymi zasobami!


Drewniany świecznik w formie sześcianu, wcześniej ozdobiony techniką serwetkową (decoupage), teraz poddałam działaniu farb i pasty strukturalnej. W procesie metamorfozy wzięła udział maska "Kafle marokańskie" Agaterii i sprawdziła się tu doskonale!



Więcej szczegółów dotyczących przemiany mojego świecznika znajdziecie na blogu Kreatywnym, w artykule pt.: "Metamorfoza starego świecznika", tutaj pokażę Wam tylko fotorelację tej metamorfozy.

 
 

A oto efekt mojej pracy:






Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza, odświeżony prezentuje się znacznie lepiej;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, teraz tak! Pożółkły lakier do decoupage uroku mu na pewno nie dodawał :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Mam kilka takich "dziadków" do przeróbek :)
    Twój świecznik wyszedł ekstra :D a farba rusty patina nadała mu takiej dystyngowanej formy vintage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Faktycznie, te lśniące patyny są fantastyczne!

      Usuń
  3. Fantastyczna metamorfoza... widzę ten świecznik kolejny raz, i kolejny raz mnie zachwyca :) wzory z szablonu pasują IDEALNIE. Pięknie podkreśliłaś je kolorami :) całość jest bardzo estetyczna, elegancka, taka ze smakiem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Maska faktycznie, wspaniale tu zagrała!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń