9 maja 2019

Wisząca kartka ślubna

Kartki ślubne przybierają niekiedy specyficzne formy. Jak mogliście zapewne zauważyć obserwując mojego bloga, podchodzę do tematu raczej w tradycyjny sposób. Rzadko możecie tu spotkać fikuśne kształty. Zatem dzisiejsza praca będzie swego rodzaju awangardą, chociaż wciąż w bardzo klasycznym wydaniu.


Niemniej jednak kartka wisząca standardem nie jest. A to właśnie jest moja dzisiejsza prezentacja. Nie chciałam iść w kierunku typowej zawieszki, więc postawiłam na klasyczny, prostokątny kształt z fantazyjnie wyciętymi narożnikami.

Dwa takie same prostokąty połączyłam nitem - dzięki temu kartoniki można rozsunąć i zobaczyć, co znajduje się wewnątrz (a jest tam miejsce przeznaczone na życzenia). Przez otwór w nicie przeciągnęłam sznurek w naturalnym odcieniu.
Zawieszkę ozdobiłam parą młodą w ażurowej ramce oraz mnóstwem różowych kwiatów. Kompozycja ma warstwową budowę, co sprawia, że kartka wydaje się niezwykle bogata.
Do kompletu powstało eleganckie pudełko, ułatwiające przechowywanie kartki.











6 komentarzy:

  1. Wisząca kartka, rewelacyjna. Podoba mi się bardzo, ma w sobie coś z dawnych lat, ma duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bardzo lubię takie staroświeckie klimaty.

      Usuń
  2. Jest... zachwycająca :) super grafika w przepięknej oprawie... :) napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, ten stempel z Młodą Parą jest moim ulubionym. Jeden z najbardziej trafionych zakupów :)

      Usuń
  3. Prześliczna, pomysłowa i do tego bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń