5 maja 2019

Romantyczna wiosna

Witajcie u schyłku niezbyt ciepłej majówki. Wczoraj w scrapbookingowym świecie hucznie obchodzono Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu, więc troszkę w nawiązaniu do tej okazji, pokażę Wam mój najnowszy layout.

Utrzymałam go w wiosennym, bardzo romantycznym i subtelnym nastroju. Użyłam papierów Kaisercraft z kolekcji "Fairy Garden", z których wycięłam kompozycje kwiatowe i umieściłam wokół fotografii. Jak widzicie, trochę się nawycinałam, ale efekt był tego warty - kompozycja wygląda na niezwykle bogatą.

Uzupełnieniem pracy są motyle oraz naklejka z napisem - wszystkie kolekcje Kaisercraft są świetnie skomponowane pod względem różnorodności dodatków. W sklepie Craft4You znajdziecie ich całkiem sporo i na pewno wybierzecie coś, co trafi idealnie w Wasz gust, albo chwilowy nastrój.










Więcej informacji o użytych produktach znajdziecie w moim poście
na blogu sklepowym Craft4You - zapraszam!
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Przepięknie to wygląda :) jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Papier był własnie z takimi bajkowymi elementami (wróżki), ale pominęłam je w swojej kompozycji. Niemniej jednak klimat został utrzymany :)

      Usuń
  2. Jest doskonały! Pięknie go skomponowałaś ♥

    OdpowiedzUsuń