1 maja 2019

W pełni sezonu

Nieoczekiwanie mamy maj i jesteśmy w pełni sezonu komunijno-ślubnego. Ostatnio na moim blogu brakowało prac o tym charakterze, więc pewnie myślicie, że wyszłam z wprawy? Powiem Wam, że jest w tym trochę racji, ale zapewniam Was, że w tym temacie jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa. Czego dowodem niech będzie prezentowane niżej pudełko - alternatywa dla okolicznościowej kartki z finansowym załącznikiem.


Pudełko powstało w oparciu o gotową bazę "Rzeczy z Papieru", co jest swego rodzaju ewenementem, ponieważ wszystkie bazy zwykle tworzę w swojej pracowni.

Okleiłam pudełko obustronnie papierami UHK Gallery. Kolekcja "Diamonds" to szarości połączone z bielą, okraszone eleganckimi wzorami - idealny zestaw na oprawę ślubnych i komunijnych uroczystości. Dodatkowym atutem kolekcji są jeszcze paski z okolicznościowymi życzeniami.
Do wnętrza pudełka wkleiłam kartonik z życzeniami dla Młodej Pary.




2 komentarze:

  1. Przepiękne jest i do tego bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Obawiałam się, że już nie podołam tej stylistyce :)

      Usuń