17 maja 2019

Pudełko na drobny upominek

Maj nie rozpieszcza nas w tym roku pogodą. Czy również jesteście zmęczeni zimnem i deszczem? Mam nadzieję, że weekend przyniesie jakaś zmianę albo pojawią się jakieś okna pogodowe sprzyjające pracy na dworze, bo mam już spore zaległości w moim ogrodzie.

Zobaczymy, co z tego będzie, a teraz pokażę Wam moją pierwszą inspirację dla bloga Kreatywnego. Dołączyłam do Craft Drużyny w końcówce ubiegłego miesiąca i dziś przyszedł dzień, w którym mogę zaprezentować nieco mojej twórczości.


Przygotowałam dekoracyjne pudełko, do wykonania którego posłużyło mi puste opakowanie po czekoladkach. Próbowaliście kiedyś ozdabiać takie "śmieci"? Jeśli tak, to sami wiecie, że jest to fajna zabawa. A do tego niezwykle pożyteczna - wykorzystujemy coś, co najpewniej wyrzucilibyśmy, jednym słowem - dajemy nowe życie.

Ozdobione pudełko możemy wykorzystać jako opakowanie na drobny upominek - myślę, że mogą to być kosmetyki, cienka, apaszka, czy po prostu słodycze. Oczywiście, jeśli miałby to być upominek dla crafterki, to zdecydowanie stemple lub wykrojniki! Na pewno się zmieszczą! W sumie wszystko zależy od rozmiaru pudełka, którym dysponujecie.
Dość szczegółowo kolejne etapy pracy z pudełkiem opisałam w moim poście na blogu Kreatywnym, więc zajrzyjcie tam, jeśli chcecie poznać te szczegóły. A tutaj obejrzyjcie rezultat mojej pracy:

Przed zmianą pudełko wyglądało tak:









Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Teraz wygląda zdecydowanie lepiej, dużo lepiej, jest po prostu przepiękne :)
    U mnie w końcu wyszło słońce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! U mnie weekend był pogodny, z wyjątkiem sobotniej zlewy. Ale deszcz się przydał dla moich roślinek :)

      Usuń
  2. świetnie wykonany recykling pudełka :D jestem za!

    OdpowiedzUsuń