1 czerwca 2019

Dekoracja ze zdjęciem

Dziś dzień dziecka, więc w mojej pracy nie mogło zabraknąć odniesienia do tego tematu. W prezentowanej poniżej dekoracji umieściłam więc zdjęcie mojej najmłodszej córki. Radość, dziecięca beztroska i swoboda - mam nadzieję, ze udało mi się zatrzymać to w tej oryginalnej ramce.


Do wykonania pracy wykorzystałam papiery Primy z kolekcji "Moon Child". Znalazłam je w Craft4You i zainspirowana ich tematyką, pomyślałam o astronomicznej oprawie fotografii. Stąd też zdecydowałam się na taki kształt mojej dekoracji ze zdjęciem - pięcioramienna gwiazda od Woodouts. W czasie pracy okazało się, że nie mam zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o kosmiczne dodatki, zatem postanowiłam trzymać się gwiazd, które pozostały mi jeszcze z okresu świątecznego. Pokryłam je złotym pudrem do embossingu. Resztę załatwiły kamyczki i mikrokulki, które mam nadzieję, choć trochę przypominają gwiezdny pył :)








Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów odnośnie materiałów użytych podczas pracy nad dekoracją ze zdjęciem, zajrzyjcie do mojego wpisu na blogu Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. Fantastyczna praca :) pomysłowa, oryginalna i cudnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A takie miałam s stosunku do niej wątpliwości :) Wciąż wydawała mi się zbyt uboga w dodatki...

      Usuń