3 czerwca 2019

Layout z czerwonymi kwiatami

Witajcie poweekendowo! Od razu z poniedziałku przybywam z nowym layoutem. Jak widzicie, jest znacznie skromniejszy, niż te, które ostatnio prezentowałam na blogu. W sumie tu najważniejszy jest kolor czerwony, a ten nie potrzebuje bogatego otoczenia.


Tło pozostawiłam dość jasne, aby podkreślić wyrazistość czerwonych kwiatów i zawijasów. Użyłam papieru Vintage Damask 01 od Essy-Floresy, który ma bardzo subtelny wzór. Nie byłabym sobą, gdybym w moim layoucie nie użyła przynajmniej odrobiny mediów. Tym razem ograniczyłam się do jasnoszarej plamy zrobionej akwarelą. Aby zacieki wyszły ciekawie, wcześniej nałożyłam w tym miejscu pastę strukturalną.
Zawijasy i czerwone kwiaty wycięłam z różnych arkuszy starych kolekcji papieru. Resztę załatwiły naklejki.







Layout jest tematem naszego wyzwania z gościem w Art-Piaskownicy.
Zobaczcie, kto zaszczyciła nas tym razem swoja obecnością!

2 komentarze: