9 czerwca 2019

Wyprawa w morskie głębiny

Lato zbliża się wielkimi krokami i chyba wszyscy odczuwamy to wyraźnie na własnej skórze. Upały bywają dość uciążliwe, więc dziś, dla ochłody, zapraszam Was w podróż do morskich głębin. A to za sprawą nowości, które pojawiły się niedawno w Woodouts. Wśród nich znalazło się sporo baz związanych z morzem i żyjącymi w nim stworzeniami. One szczególnie mnie ucieszyły, ponieważ motywy morskie, żeglarskie, czy też podwodne, są moimi ulubionymi.



Na początek wybrałam bazę w kształcie konika morskiego, którego sylwetka bardzo mi się spodobała. Powierzchnia bazy nie jest zbyt wielka, ale możliwości dekoracyjne są bardzo szerokie.

Oczywiście zdecydowałam się na mixed media - akwarele, pigmenty, transparentne farby oraz dużą ilości gel medium. Tym ostatnim przykleiłam kamyczki, kulki, koraliki i wszystko to, co może imitować scenerię morskiego dna. Wszystko ubrałam w bardzo wyraziste kolory, z dominującym odcieniem pomarańczowego. Nie wiem, czy te barwy przypominają choć w minimalnym stopniu występujące w naturze zwierzęta, ale przecież nie chodzi o to, aby odzwierciedlać to, co już jest. Dużo fajniejsze jest kreowanie alternatywnej rzeczywistości, do czego gorąco Was zachęcam. Pamiętajcie, bazy od Woodouts dadzą radę z realizacją nawet najbardziej szalonych pomysłów!













Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. O kurczaki jest fantastyczny, kosmiczny !!! ogromnie mi się podoba ;0)

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy detal tej kompozycji tak cudownie tu ze sobą współgra - a kolory mrrrrrrrrrrrrr zachwycające!

    OdpowiedzUsuń