16 października 2018

Recepta na jesienną chandrę

Za oknem wciąż jest pogodnie, ale coraz bardziej jesiennie. Czuję, że aura lada dzień pogorszy się, a my pogrążymy się w melancholijnym nastroju. Co zrobić, aby całkowicie się temu nie poddać? Moja recepta na chandrę w tym roku to herbata i czekolada.

Od lat nie piję herbaty, więc nieco zdziwiło mnie, gdy wewnętrzny głos zaczął mi sugerować, abym po nią sięgnęła. Okazało się, że świetnie rozgrzewa i rzeczywiście poprawia humor. Chociaż w tym drugim przypadku chyba lepiej sprawdza się czekolada. Jednak na mnie raczej nie działa... A może? Gdyby ją opakować w efektowne pudełeczko?


Przy tych rozważaniach i towarzyszącej im filiżance herbaty w szybki tempie powstały cztery czekoladowniki. Postanowiłam, że będą utrzymane w jeszcze letnim klimacie, nawiązującym nieco do stylu boho. Wykorzystałam więc papiery Kaisercraft z kolekcji "Gypsy Roses" o wielce ciekawej kolorystyce. Mam nadzieję, że trafiając do nowych osób pozwolą im łatwiej znosić jesienną nostalgię.




























Więcej informacji o wykorzystanych materiałach znajdziecie w moim poście na blogu Craft4You - zapraszam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz