25 października 2018

Kartka jesienna - WCMD 2018

Wychodziliście wczoraj gdziekolwiek? Ale dmuchało, co nie? Szczególnie na dworcu pks w Lublinie, gdzie dość długo czekałam na busa. Przewiało mnie totalnie! Ale gdy się miało do szkoły wiele kilometrów, które nieraz pokonywało się "z buta", bez względu na okoliczności przyrody, to człowiek jest zaprawiony w bojach.

Tak więc nadszedł czas jesiennej niepogody i trzeba to jakoś zaakceptować.
Na pocieszenie mam tu kartkę w optymistycznym i energetycznym kolorze, utrzymaną w adekwatnym klimacie. Wykonałam ją w ramach WCMD (światowego Dnia Robienia Kartek), chociaż w ostatnich dniach przeszła ona drobna metamorfozę (Ci, którzy uczestniczyli w zabawie ScrapElektrowni będą wiedzieli, na czym ona polegała).


Jak możecie zauważyć, pierwsze skrzypce grają tu oczywiście stemple. Tak sobie ostatnio pomyślałam, że scrapbooking czy nawet cardmaking mogą dla mnie istnieć bez wykrojników, ale bez stempli sobie ich nie wyobrażam. Zatem kartka przygotowana bez użycia wykrojników prezentuje się tak:







2 komentarze: