21 października 2018

My Autumn Book

Hello! Do you like autumn projects? I love it!

Therefore, it's no wonder that my next project, prepared for the third stage of "Magic School" is in such a climate. The task was to create a Junk Book and it was a big challenge for me. I have the impression that my work is a bit too "precise" and too polished, but that is my style and it is difficult to fight it.

Witajcie! Lubicie jesienne projekty? Ja uwielbiam! Zatem nic dziwnego, że mój kolejny projekt, przygotowany na trzeci etap "Magic School" jest właśnie w takim klimacie. Zadanie polegało na stworzeniu albumu typu Junk Book i było dla mnie dużym wyzwaniem. Mam wrażenie, że moja praca jest trochę zbyt "dokładna" i za bardzo dopracowana, ale taki właśnie jest mój styl i trudno mi z tym walczyć.


The challenge proposed by Juliya on her blog allowed me to reach my previously unused areas of creativity, I had to overcome my resistance several times to use certain techniques and materials. Sometimes I completely stopped believing that I could create a sensible whole, but eventually I came to a happy final. See what effect I achieved.

Wyzwanie zaproponowane przez Juliyę na jej blogu pozwoliło mi dotrzeć w niewykorzystane dotąd rejony mojej kreatywności, musiałam kilka razy przełamać swój opór do stosowania niektórych technik i materiałów. Czasami zupełnie traciłam wiarę, że uda mi się stworzyć jakąś sensowną całość, ale ostatecznie dotarłam do szczęśliwego finału. Zobaczcie, jaki efekt udało mi się osiągnąć.




For the work I used 7 Dots Studio papers from the "Yuletide" collection, as well as die-cuts and stickers from various collections. The Lindys Stamp Gang and gel medium preparations proved to be irreplaceable.

Do wykonania pracy użyłam papierów 7 Dots Studio z kolekcji "Yuletide", a także die-cutów oraz naklejek z różnych kolekcji. Niezastąpione okazały się też pigmenty Lindys Stamp Gang i preparaty gel medium.




The album base was created by me from scratch. For this purpose, I used a bookbinding cardboard, gray canvas and craft paper.

Baza albumu została od podstaw stworzona przeze mnie. Do tego celu wykorzystałam tekturę introligatorską, szare płótno i papier craft. Każda strona albumu posiada kieszenie, do których można wsunąć ulubione fotografie. Idealne do tego celu będą te z jesiennego spaceru. Barwy czystego nieba, owoców dzikiej róży i jesiennych liści doskonale harmonizują z kolorystyką albumu.



























Visit Juliy's "Vitaya v oblakah" blog and see how similar albums of the participants of the "Magic School" project and those prepared by guest designers look like. Believe me, it's a huge treasure of inspiration!

Odwiedźcie koniecznie bloga Juliy "Vitaya v oblakah" i zobaczcie, jak prezentują się podobne albumy uczestniczek projektu "Magic School" oraz te przygotowane przez gościnne projektantki. Uwierzcie, to ogromna skarbnica inspiracji!


1 komentarz: