16 stycznia 2019

Layout zimowy

Zimowa sceneria za oknem inspiruje mnie w tym roku szczególnie. Wyrazem tego jest mój najnowszy layout, którego kolorystyka jest jakby dosłownie przeniesiona z zimowego pejzażu.


Pastelowe barwy, oparte głównie na szarościach, to zasługa papierów 49 and Market z kolekcji "Tattered Garden". Dodatki w kolorze przybrudzonej bieli wspaniale komponują się z takim tłem. W zasadzie nie trzeba dodawać nic więcej, aby osiągnąć odpowiedni nastrój pracy. Ja jednak zdecydowałam się na turkusowe chlapnięcia, aby odrobinę przełamać zimową monotonię :)











Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o zastosowanych w pracy materiałach i poznać szczegóły jej tworzenia, zajrzyjcie do mojego posta na blogu sklepowym Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Niesamowicie fantastyczna i klimatyczna praca!
    Tyle cudownych szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kurczę, a ja widzę kilka błędów, których już nie poprawię... I tak mnie teraz kłują w oczy :)

      Usuń