22 stycznia 2019

Layout w kolorach lata

Kolorystyczne szaleństwo opanowało mnie na dobre! Oto kolejna praca, w której pierwsze skrzypce grają farbki wodne Lindy's Stamp Gang. Czyż te barwy nie są urzekające?

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z nimi, to spróbujcie koniecznie! Wszystko, co musicie mieć dodatkowo, to odrobina wody, bo to pod jej wpływem proszek rozpuszcza się i daje cudowne, kolorowe, niejednorodne zacieki. Polecam Wam w jednej pracy użyć kilku różnych proszków i zobaczyć, jak fajnie mieszają się ich kolory.


Ja w ten sposób zrobiłam największą plamę w tle mojego layoutu. Później używałam pojedynczych kolorów do pomalowania odcisków z masy papierowej, skrapków, a także ufarbowania kawałków płótna, które przykleiłam pod zdjęciem. Całą kompozycję podkreśliłam złotymi refleksami, dzięki czemu wręcz promienieje światłem.












Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o użytych w pracy materiałach, zapraszam do mojego posta "Siła kolorów" na blogu Craft4You.
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze: