21 listopada 2018

Świąteczny nastrój

Jak tam Wasz świąteczny nastrój? Mój nadal oscyluje gdzieś w okolicach poziomu morza, mimo tego, że cierpliwie próbuję go w sobie wzbudzić. W całej pracowni leżą porozkładane świąteczne papiery i dodatki, a ja staram się rozkręcić przy tworzeniu kartek. Chociaż nie jest lekko, coś tam już "ulepiłam" i dziś mogę Wam pokazać pierwszą partię.



Głównymi elementem kartek są tekturowe bombki, umieszczone centralnie. Nad nimi stworzyłam bogate kompozycje, składające się miedzy innymi ze śnieżynek, drobnych kwiatków i koralików. Kolorystyka nie do końca przypomina bożonarodzeniowe klimaty, ale do tego musicie się u mnie w tym roku przyzwyczaić. Spodziewam się zaskoczyć Was już wkrótce nowym zestawieniem, więc zaglądajcie często!















3 komentarze:

  1. Faktycznie różowe :) pięknie wyglądają. Ciekawe, czym jeszcze zaskoczysz kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, pięknie je skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie uchwyciłaś świąteczny nastrój! Kartki są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń